۱۳۹۸ اردیبهشت ۱۶, دوشنبه

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از رامین بی باک
دانلود آهنگ غمگین رامین بی باک بنام فرصت از ترنج موزیک
Download  Music Ramin Bibak – Forsat
ترانه : میلاد موحد , موزیک : مهرداد اردلان , تنظیم : رامین بی باک
برای دانلود آهنگ بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن به ادامه مطلب بروید …
متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام فرصت :
نیستی شبو روزم خاطره بازی شد قلبت به این دوری چجوری راضی شد
دلتنگم و شبگرد تو هر خیابونی دلتنگ تر میشم روزای بارونی
اشکام که تو بارون گم میشه رو گونم یعنی به من برگرد یعنی نمیتونم
♫♫♫♫♫
گرماتو کم داره آغوش سرد من پس کی تموم میشه دنیای درد من
بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد
خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد
♫♫♫♫♫
دوست داشتنت مثل خون تو رگهامه خودت بگو جز تو کنار کی جامه
یه اعتیادی که نمیشه ترکت کرد آرامش محضم به زندگیم برگرد
بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن از این همه درد
خودتو برسون تا وقتی که فرصت هست تا من نرفتم از دست بیا و برگرد
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام بیا برگرد و به آغوشم عادت کن بیا منو راحت کن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر