۱۳۹۸ مهر ۱۶, سه‌شنبه

دانلود آهنگ جدید سوت و کوره خرابه این خونه بی تو از مهرزاد امیرخانی

دانلود آهنگ جدید سوت و کوره خرابه این خونه بی تو از مهرزاد امیرخانی

دانلود آهنگ جدید سوت و کوره خرابه این خونه بی تو از مهرزاد امیرخانی
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهرزاد امیرخانی بنام سوت کور از ترنج موزیک
می توان گفت آهنگ سوت و کوره خرابه این خونه بی تو یکی از بهترین آهنگ های مهرزاد امیرخانی در مهرماه سال 1398 است . مدت زمان این آهنگ فوق العاده زیبا سه دقیقه و شش ثانیه است . در صورت تمایل می توانید این آهنگ شنیدنی و جذاب را از سایت ترنج موزیک با بهترین کیفیت ممکن دانلود کنید .
toranj-music.ir » Download New Music Mehrzad Amirkhani » Sooto Koor
برای دانلود آهنگ سوت و کوره خرابه این خونه بی تو به ادامه مطلب بروید …
دانلود آهنگ عشق یعنی تو تویی که نمیزارم تنها شی از علیرضا بیرانوند
دانلود آهنگ عشق یعنی تو تویی که نمیزارم تنها شی از علیرضا بیرانوند
برای دانلود آهنگ عشق یعنی تو تویی که نمیزارم تنها شی به ادامه مطلب بروید ...
متن آهنگ جدید و زیبای مهرزاد امیرخانی بنام سوت کور از ترنج موزیک :
می خوام با ساز تو‌بازم‌برقصم بیا
بیا دیوونه بازی در بیار
نگو‌من زندگیمو دارم و دیگه تو رو می خوام چیکار
نمیشه نباشی نمیشه
نمیشه جداشی نمیشه
آخه زخمی هستی تو که رو دلم موندگاری همیشه
سوت و کوره خرابه این خونه بی تو
♫♫♫♫♫
دانلود آهنگ دوست داشتنیه من دوست داشتنیه من از پیمان افشاری
دانلود آهنگ دوست داشتنیه من دوست داشتنیه من از پیمان افشاری
برای دانلود آهنگ دوست داشتنیه من دوست داشتنیه من به ادامه مطلب بروید ...
♫♫♫♫♫
نمی فهمه جز من کسی دیوونگیتو
اینجوری نیست که اصلا یه هو می خوای نباشی
دیوونه نمیگی یکی میمیره بی تو
پاکم نکن از آیندت عشقم
کاری کن این دل آروم شه یک‌ کم
قطبه نگاهت ، من بی پناهم
غیر از خود تو‌چی بود گناهم
سوت و کوره
دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی بنام سوت و کوره خرابه این خونه بی تو
منبع : دانلود آهنگ سوت و کوره خرابه این خونه بی تو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر