۱۳۹۸ فروردین ۲۵, یکشنبه

دانلود آهنگ جدید چه خوبه عاشقت باشم دارم فردا رو میبینم از یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید چه خوبه عاشقت باشم دارم فردا رو میبینم از یاسین غلامی

دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام چه خوبه عاشقت باشم از ترنج موزیک
Download  Music Yasin Gholami – Che Khobe Asheghet Basham
ترانه سرا : صدیقه رحمانی , موزیک : یاسین غلامی
تنظیم و میکس و مستر: دی جی عابد
متن آهنگ جدید یاسین غلامی بنام چه خوبه عاشقت باشم :
تو باعث بودی اینبارم
از این کابوس بد پاشم
به حس مبهمی دارم
چه خوب عاشقت باشم
چه خوبه عاشقت باشم
♫♫♫♫♫
دارم فردارو میبینم
توی آغوش من باشی
سرت باشه روی سینم
خودت میدونی دلتنگم
فقط تقصیر چشماته
♫♫♫♫♫
دلیل بی قراری هام
تو و تاثیره حرفات
یه تصویری تو رویامه
یه عکسی از چشای تو
باید مال خودم باشی
چه خالی مونده جای تو
♫♫♫♫♫
یه تقدیر پر از خوبی
تو باشی سهم دنیام
کنارم باشی آرومم
فقط آغوش تو جام
منو دیوونه کن بازم
♫♫♫♫♫
با این چشمای معصومت
صدا کن اسممو بازم
با لحن خوب و آرومت
خودت میدونی دلتنگم
فقط تقصیر چشماته
دلیل بی قراری هام
♫♫♫♫♫
تو و تاثیره حرفات
یه تصویری تو رویامه
یه عکسی از چشای تو
باید مال خودم باشی
چه خالی مونده جای تو
دانلود آهنگ جدید یاسین غلامی بنام چه خوبه عاشقت باشم دارم فردارو میبینم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر