۱۳۹۸ فروردین ۱۹, دوشنبه

دانلود آهنگ جدید بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم

دانلود آهنگ جدید بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم از محسن عظیمی

دانلود آهنگ جدید محسن عظیمی بنام بچه بازی نیست از ترنج موزیک
Download New Music Mohsen Azimi – Bache Bazi nist
برای دانلود آهنگ بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم به ادامه مطلب بروید …
متن آهنگ جدید محسن عظیمی بنام بچه بازی
با خندت دل دیوونمو میلرزونی
میدونی ته حرفای منو میدونی
تو قلبم واسه تو یه خونه ساختم عشقم
من با تو خودمو تازه شناختم عشقم
♫♫♫♫♫
بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم
این یه بازی نیست دارم عاشقت میشم
از دلم میاد هر چی که میگم بهت
این که چیزی نیست جونمم میدم بهت
♫♫♫♫♫
بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم
این یه بازی نیست دارم عاشقت میشم
از دلم میاد هر چی که میگم بهت
این که چیزی نیست جونمم میدم بهت
♫♫♫♫♫
اصلا از من نخاه فکر تو نباشم
من حتما میمیرم از تو جدا شم
یه روزی با تو نباشم
انگار هر بار تو رو میبینمت
♫♫♫♫♫
این قلبم تکرار میکنه عشق تو واسم
عاشق میشه بازم
بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم
این یه بازی نیست دارم عاشقت میشم
♫♫♫♫♫
از دلم میاد هر چی که میگم بهت
این که چیزی نیست جونمم میدم بهت
دانلود آهنگ جدید محسن عظیمی بنام بچه بازی نیست دارم عاشقت میشم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر